Pagina de aceasta face parte din Termeni si Conditii
Ne straduim sa va oferim cea mai bună calitate si valoare, iar daca din orice motiv nu va multumeste comanda dvs., suntem bucurosi sa primim produsul/produsele inapoi si sa va oferim o rambursare completa a achizitiei dvs.
Produsul/produsele pot fi returnate numai daca se afla in starea si ambalajul lor original (sigilate/nedeschise). Produsele folosite sau deteriorate nu vor fi eligibile pentru rambursare.
Solicitati-va Returul prin e-mail la info@ezenpur.ro, însoțit de motivele detaliate ale returnării și fotografii sau un videoclip al produsului care sa susțina motivele dvs. Expediati produsul/produsele pe care doriti sa le returnati, doar dupa ce primiti o confirmare a aprobarii pentru retur.
Pentru a asigura rambursarea, vă rugăm să utilizați un serviciu de transport cu urmărire. Nu ne asumăm responsabilitatea pentru pachetele neajunse la noi, pierdute sau lipsă.
După primirea coletului, produsele dvs. vor fi examinate și se va emite o rambursare completă prin metoda dvs. originala de plată. O dovada a pentru rambursare va fi trimisă catre dumneavoastra pe adresa de e-mail pe care ați folosit-o la efectuarea achiziției inițiale.
Voucherele Cadou si Voucherele Cadou Valoare Personalizata nu se returneaza si nu se pot schimba cu produse de ingrijirea a pielii, cu alte Vouchere Cadou sau Oferta Lunii. Insa, atunci cand beneficiarul doreste sa utilizeze Valoarea Voucherului Cadou pentru a alege alt pachet spa sau alte servicii Ezenpur decat cele incluse initial, suntem bucurosi sa oferim aceasta optiune.
Oferta Lunii nu poate fi returnata sau rambursata si nici nu oferim Vouchere Cadou. Insa, clientul ne anunta cu cel putin 24 de ore inainte, putem folosi valoarea achitata pentru Oferta Lunii pentru un alt serviciu.
Pentru oricare programare facuta, neprezentarea sau neanuntarea unei schimbari a programarii inainte cu cel putin 24 de ore, ne rezerva dreptul sa retinem 100% din suma achitat.
Rambursare, Intarziere sau Lipsa
Va rugam sa intelegeti ca emitem rambursarile imediat ce cererea dvs. de rambursare este aprobată – ceea ce inseamna ca banii paraseste imediat contul nostru.
Daca nu ati primit inca o rambursare, verificati din nou contul bancar, apoi contactati compania dvs. ce va furnizeaza cardul de credit, deoarece poate dura ceva timp pana cand rambursarea apare oficial in contul dumneavoastra (sunt cazuri in care banii stau blocati intre banca noastra si a dumneavoastra, iar din acest motiv tranzactia apare in sistemul bancii dumneavoastra ca fiind “pe drum”, insa dumneavoastra nu aveti acces la aceste date). Cel mai bine contactati banca dvs. de obicei, exista un timp de procesare inainte ca o rambursare sa fie postata.
Unele companii de carduri de credit au nevoie de pana la 30 de zile pentru a afisa rambursarea pe cardul cumparatorului.
Daca ati facut toate aceste verificari si inca nu ati primit rambursarea, va rugam sa ne contactati.
Cat dureaza livrarea?
Toate comenzile sunt expediate in termen de 1-3 zile lucratoare. Daca comanda dvs. nu a ajuns in timpul estimat de livrare, va rugam sa contactati echipa noastra de suport la info@ezenpur.ro sau la numarul +40354410126 (termenul acesta de expediere exclude erorile facute de clienti atunci cand furnizează detalii eronate de expediere pentru comenzile lor sau atunci cand coletele au fost pierdute in timpul livrarii).
Pe langa livrarea prin curier descrisa mai sus, pentru Voucherele Cadou, puteti opta pentru 3 tipuri de livrare, toate Gratuite
In general, procesam, pregatim si/sau livram Vouchere Cadou in 2 – 24 de ore de la plasarea comenzii.
Varianta 1. Livrare in format digital pe email-ul dumneavoastra.
Varianta 2. Livrare Gratuita, in aceasi zi, in Deva si in raza a 10 km fata de Deva. Pentru acest tip de livrare va rugam sa selectati la plasarea comenzii, optiunea “Colectare din Locatie”
Varianta 3. Ridicarea personala a comenzii din locatia noastra, la fel, trebuie doar sa selectati la plasarea comenzii, optiunea “Colectare din Locatie”. Va rog sa ne sunati cu cel putin 1 ora inainte de a veni sa o ridicari.
Pentru oricare din variantele Gratuite, daca aveti nevoie urgent de colectarea sau livrarea Voucherului Cadou, va rugam sa ne contactati telefonic la numarul +40354410126 pentru a va confirma disponibilitate noastra in timpul dorit de dumneavoastra. De obicei timpul nostru de procesare a acestor comenzi este de 0 – 2 ore, iar livrarea Voucherelor Cadou (Certificatelor Cadou) are loc intre 2 – 24 ore de la plasarea comenzii (doar in zilele lucratoare).
Imi puteri oferii un numar de urmarire a coletului?
Numerele de urmarire vor fi trimise prin e-mail catre client imediat ce informatiile de urmarire devin disponibile de catre curier.
Am introdus gresit adresa de expediere, o pot schimba?
Daca din greseala vi se intampla acest lucru, trimiteti-ne un e-mail sau sunati-ne cat mai repede posibil.
Vom face tot posibilul sa remediem situatia. Cu toate acestea, nu putem garanta nimic, deoarece toate produsele noastre sunt de obicei procesate imediat după plasarea comenzii si expediate in aceeasi zi sau urmatoarea zi lucratoare.
Daca comanda dvs. a intrat deja in procesul de expediere, nu vom mai putea sa o oprim. Nu ne asumam responsabilitatea pentru acoperirea costurile necesare remedierii situatiei, in cazul in care ati introdus o adresă de expediere incompleta sau incorecta. Sistemul nostru procesează automat comenzile si urmeaza exact informatiile furnizate de dvs.
Pot sa anulez comanda dupa ce a fost plasata?
Din pacate, nu putem anula comanda dvs. dupa ce a fost procesata si/sau expediata. Daca doriti sa anulati comanda dumneavoastra inainte de a fi procesata si/sau expediata, se va percepe o taxa de anulare de 10% din valoarea comenzii dumneavoastra pentru a acoperi costurile de procesare a cererii și taxele percepute, noua, pentru rambursare de catre furnizorii de servicii bancare.
Motive Invalide:
Cumparatorul nu mai doreste produsele – ne dorim sa continuam a oferii o calitate excelenta a produselor si servicilor, Ezenpur Day Spa, iar din acest motiv facem eforturi mari sa creem o experienta cat mai clara si buna navigarea pe site-ul nostru. De aceea, consideram ca este responsabilitatea cumparatorului sa se asigure ca doreste sa cumpere produsele noastre, inainte de a plasa o comanda. Dupa ce o comanda este plasata, cumparatorul intra intr-un contract legal obligatoriu cu vanzatorul pentru a cumpara toate articolele din acea comanda.
Cumparatorul a gasit produsele mai ieftine in alta parte – stim ca serviciile pe care le oferim sunt exclusive, ceea ce nu poate face valabila gasirea altora mai ieftine. Legat de cele de ingrijirea pielii la momentul actual avem exclusivitate in Romania, folosim preturile recomandate de furnizor care sunt aceeleasi in toata lumea, insa, e posibil ca ocazional sa apara oferte sezoniere, in alte tari, oferite de alti colaboratori cu furnizorul nostru din afara tarii. Cumparatorul ar trebui sa fie sigur ca este pregatit sa platească prețurile cerute înainte de a plasa o comandă. Asa cum am mentionat, după ce o comandă este plasată, cumpărătorul intră într-un contract legal obligatoriu cu vânzătorul pentru a cumpăra toate articolele din acea comandă.
Continuand navigarea, ești de acord cu colectarea de informații prin cookie-uri sau tehnologii similare. Folosim aceste module in scopuri precum afișarea de conținut personalizat. Afla mai multe in Politica Cookies
Stii pe cineva interesat de acest articol?
Distribuie prietenilor
12 răspunsuri
eu imi exfoliez fata cu un scrub si am observat ca dupa cateva zile mi se fac coji pe fata mai ales pe frunte. oare e normal?
Buna Monica,
exfolierea insotita de coji este in general un semn de agresivitate (fie scrubul este nepotrivit si prea agresiv, fie procesul de exfoliere).
Asa cum am zis si in articol, scrubul este recomandat unui ten foarte gras. Daca ai alt tip de ten, scrubul poate sa nu fie solutia optima.
Daca am ten mixt ce exfoliant mi se potriveste? ce mi-ai recomanda?
Buna Nora,
Tenul mixt poate fi intr-o multime de feluri. Daca nu are tendinte acneice si sensibilitate foarte mare, poti folosi un exfoliant pe baza de acizi de fructe (AHA).
Sper ca am putut ajuta,
Larisa
Buna! Ai vreo recomandare de gel de curatare cu BHA si Acid glicolic pentru ten acneic? Am observat ca dupa un timp de la curatare, mi se uleiaza fata si oricum ma strange imediat dupa curatare..
Buna Ana! Pentru a-ti recomanda un astfel de produs de curatare, am nevoie sa stiu mai multe detalii despre tenul tau. Imi scrii, te rog, pe larisa@ezenpur.ro cat de severa este acneea (ce suprafata acopera), ce varsta ai si cum se prezinta eruptiile (ma intereseaza daca ai foarte multe pustule – cosuri cu continut albicios sau galben si noduli). In functie de aceste raspunsuri, te-as putea indruma corect.
eu am foarte multe cosuri sub piele si nu stiu de sa mai fac, e tenul f incarcat. poti sa imi recomanzi ceva?
Buna Diana, scrie-mi te rog pe larisa@ezenpur.ro ce produs de curatare folosesti si ce exfoliant/scrub (daca folosesti unul). Deasemenea, ma intereseaza cum iti percepi tenul? (Gras, uscat, normal).
Am vazut recomadarea pentru suplimentarea cu un complex de vitamina B, dar am citit ca vitamina B12 si B6 in exces poate provoca acnee.
Si lactoferina din lapte in suplimente este benefica sau nu in lupta cu acneea?
Multumesc,
Buna Madalina, personal, nu recomand suplimente niciodata fara aprobarea doctorului. El stie daca complexul B poate fi in exces sau nu, in functie de rezultatul analizelor. Lactoferina are cateva beneficii pe termen lung dar nu este nimic stabilit cu exactitate. Sunt putine cercetari realizate pe lactoferina iar rezultatele difera. Sper ca raspunsul meu sa te ajute
Buna!
Eu ma confrunt in ultima vreme cu punctele negre și coșuri in zona T și pe barbie . Am încercat numeroase produse din farmacie dar nimic nu pare sa ajute .
Buna Adriana, curatarea fetei nu este facuta cum trebuie sau produsul de curatare pe care il folosesti nu ti se potriveste, in cazul in care la nivelul digestiei totul functioneaza normal.